
Для того, щоб відповідати сучасним нормам екології та стандартам Євро 5 та Євро 6 автовиробники постійно вдосконалюють програми керування двигуном, системи впорскування палива та системи по нейтралізації шкідливих речовин вихлопних газів.
Нині автомобілі з дизельними двигунами оснащуються системою виборчого каталітичного відновлення SCR (Selective Catalytic Reduction), використання якої дозволяє значно знизити вміст шкідливих оксидів азоту у вихлопі автомобіля та виконувати вимоги норм токсичності Євро-6.
Наприклад, Mercedes-Benz в якості розв'язання проблеми токсичності вихлопних газів для своїх автомобілів запропонував систему SCR - BlueTec, Volkswagen - BlueTDI, BMW – BluePerformance Technology.
Коли відпрацьовані гази залишають двигун, в справу вступає присадка AdBlue, яка впорскується позаду відновлювального каталітичного нейтралізатора системи SCR та перетворює токсичні оксиди азоту в нешкідливі субстанції — азот і воду. При цьому система бортової діагностики постійно стежить за правильним ходом даного процесу.
Однак в процесі експлуатації таких автомобілів власники натрапляють на додаткові труднощі.
У разі нестачі рідини AdBlue в баку, або несправності компонентів системи, блок керування двигуном сильно знижує потужність двигуна і/або забороняє його повторний запуск. При виявленні помилки в системі на інформаційному дисплеї з'явиться повідомлення про пробіг, що залишився або про кількість запусків двигуна.
Після того як автомобіль проїде цю відстань або використає кількість запусків - завести автомобіль можна буде лише провівши скидання помилки діагностичним сканером, проте це дозволить збільшити запас ходу всього лише на 50 км.
Варіантів вирішення проблеми є 2:
- ремонт компонентів системи SCR;
- фізичне та програмне видалення.
Наші спеціалісти рекомендують все ж таки дотримуватись екологічних норм і у випадках несправностей ремонтувати елементи SCR.
Але якщо ви вирішили видалити дану систему, ознайомитись більш детально із процедурою та її наслідками можна залефонувавши до нашого автосервісу.