
В процесі експлуатації автомобіля в наших дорожніх реаліях (низькоякісне паливо з великим вмістом сірки) на клапані EGR утворюється багато нагару і він починає підклинювати. Зазвичай його заклинює у відкритому положенні і у такій ситуації двигун втрачає потужність, зменшується крутний момент, з'являється білий дим та у найгірших випадках може не запуститись.
На середніх і високих обертах двигуну не вистачає кисню (клапан повинен бути закритий), що призводить до неповного згоряння палива і підвищення його витрат. Користі для екології забитий клапан більше не приносить, а ще й двигуну завдає шкоди.
Шляхів вирішення даної проблеми є два:
1. заміна клапану EGR на новий;
2. відключення та програмна адаптація.
Спеціалісти Бош Сервіс Автодром рекомендують відновлення системи рециркуляції до заводських параметрів шляхом заміни вийшовшої з ладу деталі на нову.
Але вирішувати вам, тому якщо ви обрали другий варіант, ознайомитись детально із ним ви можете тут.